Retourneren

Mag ik een product retourneren?

Heb je een product besteld en is deze toch niet helemaal naar wens? Dan mag je het product retour sturen voor een terugbetaling of een tegoedbon, mits dit binnen 30 dagen na aankoop is en de seal nog niet verbroken is.

Wegens hygiënische redenen mogen producten alleen worden teruggestuurd, indien de seal van de verpakking nog niet verbroken is of in geval van bijv. nazorg producten, de producten ongeopend zijn en in de originele verpakking zitten.

In geval van een klacht over kwaliteit of een beschadigd artikel, neem eerst contact met ons op voordat je een product retour stuurt. Indien je dat niet doet, kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen.


Hoe kan ik een product retourneren?

Download het retourenformulier hieronder. Deze kan je volledig ingevuld retour sturen samen met het product.

Controleer goed of je retourzending aan de op het retourenformulier vermelde voorwaarden voldoet, voordat je het product retour stuurt. Let op dat de retourzending van voldoende postzegels is voorzien.

Als de retourzending door ons is ontvangen, nemen wij via e-mail contact met je op over de verdere afhandeling. Het kan een aantal dagen duren voordat je retourzending is verwerkt, wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen af te handelen.

Op het retourenformulier kan je aangeven of je het bedrag teruggestort wilt hebben, of dat je een tegoedbon (in de vorm van een kortingscode) wilt ontvangen om in de webshop te besteden.


Retourenformulier:

Downloaden


Top